Brak produktów w koszyku



Problemy? Pytania?
tel. 56 654 81 58
kom. 504 035 053

galeriawdzieku

23050400

Profesjonalne lakiery do paznokci La Rosa to produkty o wysokiej zawartości pigmentów, które gwarantują naturalny i trwały kolor.

Makijaż mineralny to nowa jakość w świecie kolorowych kosmetyków. Naturalne składniki produktów zapewniają świetny wygląd cery.

Żele hybrydowe stanowią najnowszej generacji kosmetyki do pielęgnacji paznokci. Gwarantują idealnie równą i gładką płytkę.

GWARANCJA I REKLAMACJE


 VII. Reklamacje

 

1.     Towary mogą być objęte gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

2.      Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (dołączona karta gwarancyjna, jeśli produkt taką posiada) oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

3.      W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres korespondencyjny:

Galeria Wdzięku
ul. Dwernickiego 48
87-100 Toruń

 

4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;  żądania Klienta; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.

5.      Sklep niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Dziale XIX Zwrot należności i nadpłaty.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy

 

1.     Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.  Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie, lub elektronicznie na adres: sklep@galeriawdzieku.pl oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

2.      Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu.

3.      Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie na adres korespondencyjny:


Galeria Wdzięku
ul. Dwernickiego 48
87-100 Toruń

 

                  4.      Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych, zgodnie z zasadami     opisanymi w Dziale VIII Zwrot należności i nadpłaty w Regulaminie..

 

    
Nasi partnerzy: