Menu

FAQ

Często zadawane pytania - sklep i jego funkcjonowanie.

 
Jakie są godziny otwarcia sklepu?
Zakupów dokonywać można internetowo lub telefonicznie.  Zakupów przez internet dokonywać można 24h na dobę 365 dni w roku. Natomiast telefonicznie sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach 8.00 - 16.00. 

Mam pytanie odnośnie zakupów/produktu/itp. – jak skontaktować się ze sklepem?
Pracownicy sklepu galeriawdzieku.pl są gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania klientów mailowo lub telefonicznie. Na wszelkie pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w dni robocze w  godzinach 8:00 – 16:00. Pytania zadawać można dzwoniąc pod nr telefonu: (56) 654 81 58 lub 504 035 053, pisząc wiadomość e-mail na adres: sklep@galeriawdzieku.pl. Można skorzystać także z formularza zapytania, który znajduje się na karcie produktowej bezpośrednio przy produkcie. 
 
Czy dokonując zakupu muszę zakładać konto w sklepie?
Niekoniecznie. W tym przypadku po dodaniu produktów do koszyka, kliknąć należy kolejno: ikonę „Wyślij zamówienie”, a następnie przy opcji przy opcji „Zamówienie bez zakładania konta” wybrać „Przejdź dalej” – tam wypełnić należy dane niezbędne do wysyłki towaru. Mimo wszystko zachęcamy wszystkich klientów sklepu do zakładania kont, ze względu na wiele korzyści z tym związanych.
 
Dlaczego warto założyć konto w sklepie?
Założenie konta w sklepie galeriawdzieku.pl przede wszystkim gwarantuje ułatwioną procedurę wszystkich następnych zakupów – dane do wysyłki przypisane do konta zostają zapamiętane zatem nie trzeba będzie ich wprowadzać przy następnych zamówieniach. Ponadto, wszyscy zarejestrowani klienci Galerii Wdzięku uprawnieni są do korzystania z systemu rabatowego sklepu, a  także wszelkich akcji promocyjnych i konkursów.
 
Mam problemy z zalogowaniem się do swojego konta / problemy techniczne - co zrobić?
W przypadku problemów z zalogowaniem proszę upewnić się czy wpisywany login i hasło są poprawne, oraz czy nie został wcześniej włączony przycisk CAPS LOCK. 
 
Jaki jest koszt wysyłki?
Szczegółowe informacje na temat sposobów dostawy i kosztów wysyłki zamieszczone zostały w zakładce KOSZTY I FORMY DOSTAWY.

Czy istnieje możliwość wysłania zakupów za granicę?
Tak, jednak przed dokonaniem zakupu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo (sklep@galeriawdzieku.pl) w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat kosztów wysyłki pod dany adres. W przypadku wysyłek za granicę płatność ZAWSZE regulowana jest na nasze konto, nie istnieje możliwość wysyłki za pobraniem.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Towary wysyłamy zwykle w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11:00, wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.    

1) Abyśmy mogli wysłać towar (o ile nie została wybrana płatność przy odbiorze) musimy mieć zaksięgowaną wpłatę na naszym koncie. Płatność można zrealizować kartą lub przelewem elektronicznym - jeśli wszystko zostanie wykonane poprawnie wpłata jest księgowana natychmiast na naszym koncie.

Skąd będę mieć pewność czy przesyłka została wysłana?
Przede wszystkim dzięki numerowi listu przewozowego za pomocą którego można śledzić gdzie w danym czasie znajduje się dana przesyłka. Aby wyświetlić jej status wystarczy wprowadzić otrzymany od nas numer w odpowiednie okienko na stronie kuriera lub Poczty Polskiej. Numer listu przewozowego dotyczy wszystkich przesyłek i zostanie on do Państwa przesłany mailem w momencie nadania przesyłki.

Dlaczego warto podać numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia?
Dzięki temu kurier będzie mógł skontaktować się z Państwem w razie gdyby nie zastał nikogo w domu. Będzie mógł ustalić alternatywny termin doręczenia przesyłki.

Rozmyśliłem się i chcę odesłać produkt / produkt nie spełnia moich oczekiwań lub jest wadliwy – co mam zrobić?
Każdy klient ma możliwość zareklamowania lub zwrócenia towaru - więcej informacji na ten temat znaleźć można w zakładce ZWROT/WYMIANA/ REKLAMACJE.