Sposoby płatności i prowizje

JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew na konto bankowe - tradycyjny przelew na nr konta GALERII WDZIĘKU
        Konto w Alior Bank:
        PL 23 2490 0005 0000 4530 3953 1921
        La Rosa Profesionales Sp. z o. o.
        Ul. Dwernickiego 48
        87-100 Toruń
        Numer konta wraz z danymi do przelewu zamieszczony jest również w każdym potwierdzeniu złożenia zamówienia, które Klient otrzymuje drogą mailową.
        Każdorazowo w tytule przelewu prosimy o podanie nr. zamówienia (znaleźć go można m.in. w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia).
  • Płatność za pobraniem - w przypadku zdeklarowania płatności za pomocą pobrania kurierskiego - należność zapłacisz kurierowi.
       
  • Płatność elektroniczna (przelew on-line). Realizowana za pośrednictwem systemu Przelewy24. Po otrzymaniu płatności realizujemy zamówienie.
  • Karty płatnicze - rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Przelewy24. Po otrzymaniu płatności realizujemy zamówienie. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  • Płatności mobilne - rozliczenia transakcji mobilnie przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Przelewy24. Po otrzymaniu płatności realizujemy zamówienie.

 * Informujemy, że w przypadku płatności dokonywanych za pośrednictwem przelewów bankowych lub serwisu Przelewy24.pl, wysyłka towaru realizowana jest po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu.

 * Sklep galeriawdzieku.pl nie odpowiada za ew. opóźnienia w księgowaniu wpłat wynikające z działalności banków, jeśli serwis nie obsługuje płatności internetowych banku, w którym Klient posiada konto.

*  Towary wysyłamy zwykle w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11:00, wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 

pixel